Ozlm_htc Kızlar daha öncede post açtm ama gören olmadı kızım sadece anne sütüne döndüğü için hic açılmamış 850 gr similac 1 elimde kaldı. Satıp bezini almak istiyorum ihtiyacı olan varsa uyguna vericem