Swtlna Maşallah neler yapıyorsunuz, biz ancak odadan odaya koşturuyoruz, ne yazık ki hiç enerjim yok oyun kurmaya bizimki de sağ olsun durduğu yerde durmuyor zaten, boş boş geçip gidiyor günler
Rzgr Swtlna benim oglumda oyle. Koltugun ustune tirmanayim unitenin ustune cikayim. Firinin kapagini acip orda oturayim. Bulasik makinasina gireyim. Bu jenerasyon hep boyle. Sanmayin ki bizimkilerde saatlerce oturup oyun oynuyorlar. Insan hep bi cikiş yolu ariyo iste🤣🤣
Rzgr sedaykn tavsiyenizi dikkate alacagim. Muzikle aramiz gayet iyi. Oglum resim yapmayi cok seviyor ama ben bu durumdan pek hoslanmiyorum. En son bu aksam oje yi nasil yaptiysa acmis ve o beyaz halima surup duruyordu. Cok tesekkur ederim.😊
sedaykn Rzgr Silince çıkan boyalar kullanın. Carioca poster boyalarını kullanıyoruz biz. Islak mendille bile çıkıyor.
Baldantatli Rzgr insatda tekniker anne var o evdeki malzemelrle oyun kuruyor çocuğuna onada bakabilirsiniz