Durununannesi11 Karakiz ay inşllah alır benimkide eczaneden bende kiraz uçlu aldım onu biraz tutuyo ama ağlarken almıyo sıkıntı o ağlarken her türlü alması 😂
Karakiz Durununannesi11 ins tutar ilk oglumda vermedim rahattim yine bunda tutturdular ver yari yardimcu diye omurune vermedimki buna werim diye esimle annem almislar😊
Deletedmom47 Anneyimbenanne Bizimde tam olarak öyle Avent soothie var ahır geliyor bırakınca düşüyor .Avent spor almak istiyordum sen denede bi kaç gün sonra ben yazayım yine sana alırsa bende alayım 🙈🥰
koalaveannesi Durununannesi11 mamajo bebedor nuk bunları tutmadı aventin ultra softu tuttu çok sık çıkarıyodu bunu da ağzından bide avent ultra air aldım bunu daha iyi kavradı
Pamukprenses Durununannesi11 valla ben 3-4 yaşına kadar emzikle gezen çocuklar gördüğüm için ya bırakmasa korkusu var doktorumuz da 1 yaşından önce bıraktırabilirsen ver demişti😐
Enda Durununannesi11 benim oğlum sadece wee baby'nin yuvarlak uçlu emziği var onu tuttu sadece chicco denedim tutmadı damaklı denedim tutmadı bitek yuvarlak uçlu emziği tuttu sende dene:)