Emine Berra bende öyle allah yardım etsin ne diyim sevemiyoruz bile 😔 sürekli ağladığı için huysuz hep
Lcy03 Berra onlarda abartmis ne alaka insanlar abartmayi seviyolar bebek bu en cok yipranan anne ama disardan gelip 1 saat oturup böle demeleri sacma morel bozmayami coksa hayirli olsunami geliyonuz ... cokkkk dengesiz insan var
Saremsi Çok merak ediyorum nasıl bebekleriniz bu kadar sakin ? Benim kızım sürekli mızmız düzgün bi uykusu yok. Ne kucakta duruyo ne yerde nede bişeyle oynuyo