DuyGuoo6 Hanımlar iyi akşamlar,4 aylık bebeğimin gazi çok kötü kokuyor. Mama ile beslenen bir bebek. Bundan dolayı olduğunu düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz nedir?