OzgE_K Alpingo keşkee.. evlere hapis büyüttüm hamileykende çıkmadım 5 aylık olduk hala çıkmıyoruz toplum içine. Gurbetteyim kimsem yok yakalanırsam bebeğime kim bakar diye üzülüyorum,korktuğum için çıkmıyorum dışarı psikolojim bozuldu resmen 😞
Alpingo OzgE_K al benden de o kadar..ne kadar benzeriz biz de 4 aylık olduk gönğl rahatlığıyla hiç bişi yapamadım
iraz90 OzgE_K benim oglum 1.5 yasinda surekli kapiya gidiyor cikar diye agliyor bende gurbetteyim bisey olacak diye korkuyorum
Admsmyrgktg iraz90 hamileyken haberlerde ceza yazmışlardı birilerine pusette olan bebek için. İzlemiştim o yüzden bize de yasak yani
OzgE_K iraz90 çok zor imsan tek olunca korkuyor yakalanmaktan bizlere bişi olsa kim bakacak yavrularımıza rabbim korusun cümlemizi 🤲🏻
Esdoel Momyyyy 20 yaş altjna haftasonu mu yasak ya biri beni aydınlatsın kardeşim gelecekti yanıma önümüzde ki ay. 😣😣
Esdoel Eser3458 20 yaş altına özel yasak yok mu gün içinde cikabikecekler mi yani dışarı peki şehirler arası yasak. Var mi
SevcanDenizKorkmaz Momyyyy sacma sapan bir uygulama. 10 ile 20:00 arası avmlere git gez dolaş. 20:01 de evine gir aman virüs bulaşmasın tmmmm olduuuu hıhımmmmm