Bebeğim ilk başladığında aptamile gaz yaptı kabız oldu sonra geçti bu seferde hep ishal
Normalde de çok kakasını yapan bir bebek
Hangi mamayı önerirsiniz
Bunu arada aptamile diğerlerini beğenmediğini için başladık ama şimdi bunuda içmiyor doğru düzgün o yüzden başka bir mamayı denemek istiyorum