herseyyalantekgerceksen mustela pahalı olmasına rağmen baya bereketli bi ürün, yani her gün yıkasanız bile sizi 3-4 ay rahat götürür. Nohut kadar alsanız yetiyor, fazlası biraz zor durulanıyor hatta.
Ben unibaby bebek şampuanı da kullandım ondan da memnun kaldım. Bu ay sebamed sipariş ettim ama. Bi de onu deneyeceğim.