Eyllull Hanımlar Merhaba çocuğuma pedia d kullanıyorum ama gaz yapıyor. Huzursuzluk yapıyor. Aslında gazını kakasını yapan çocuk yapmıyor. Aynı durumu yaşayan var mı?
Rainnn Eyllull Bizdede aynı durum söz konusu malesef. Doktora söylemiştim olsun sen yinede hergün ver alışır bünyesi zamanla kabizligi geçer önemli çünkü bu damlalar demişti.
bsragunay Bizede doktorumuz ilk ocean vermişti oda bizde gaz yapmıştı pedia aldım hiç bi sorun yaşamadım ama 🤷♀️
Minikpandailay zeynepelam günde dört kullanıyoruz üç damla idi doktorumuz dörde çıkardı onu doktorunuzun ayatlamasi gerekiyor kilosuna göre
Eyllull Rainnn yapıyor kuzum ama cok zor öncesinde böyle değildi sıkıntı yaşamıyordu. Sordum 1 hafta kes bakalım gidişata 1 hafta ver tekrar deneyelim ona göre değiştirirz dedi