Aslinur45 Kızlar bebeklerinizde verem aşısı olan yer şişip moral oldu mu 6 aylık oldu kızım şimdi olan yeri cok kötü olmuş dedik mi ağlamaya başlıyor
alperenin_annesii Aslinur45 benim oğlumda oldu yeni yeni şişi iniyor ebe karışma kendi kendine düzelecek dedi
alperenin_annesii Aslinur45 ucu bir beyaz oldu bir kırmızı kabuk tuttu düştü iyileşiyor sanırsam 4. Ayda olduk 6 aylığız
Esra12 Aslinur45 bizim baya şişti kızardı ebe hiç bir şey yapma dedi ama banyo sonrası hep kuru tut dedi. Şimdi biraz iltihap attı kurudu şişide indi
Mlkedmrclr Aslinur45 kızlar aşıdan aşıya değişiyormu bilmiyorum da cocuklarım her aşı oldugunda ebe eğer şişer morarırsa kolonya ile sil diyor hiç yaşamadım ama aklınızda olsun 🤗 geçmiş olsun canım bu arda
Aslinur45 alperenin_annesii kac ay sonra oldu hemen mi yok baya geçti mi 3 aylık verem aşısı oldu şimdi 6 aylık bu kadar zamandan sonra olabilir mi
alperenin_annesii alperenin_annesii Aslinur45 aşıdan bir müddet sonra oldu halende öyle ama eskisi gibi değil
Aslinur45 alperenin_annesii bende yeni fark ettim normal de mordu sadece ama bu gün sert şişmiş birde
Aslinur45 Esra12 ama birşey değdi mi acıyor ağlama başlıyor canı yanıyor galiba krem filan hiç birşey vermediler mi
Zeynepinannesiii Aslinur45 normal . Benim ki de öyleydi kızardı şişti beyazladı sonrada kendi patladı aktı . Kendiliğinden geçiyor merak etmeyin . O kolunun üzerine cok yatırmayın evet cani acıyabilir ben çok dikkat ederdim ellemezdim hiç
alperenin_annesii Aslinur45 Benim bildiğim normal bizimkide öyleydi ama geçti aşağıda bir hanımefendi doğru demiş en sonunda patlayıp akıp gidecek aşı izi yeri kalacak inşallah ağrımaz kurban olurum olmazsa bir sağlık ocağına götürün
Mlkedmrclr Aslinur45 mikrop mu kaptı acaba götürmedin mi canım doktora ilerde daha büyük sorunlar cıkmaz inşallah 😣
Aslinur45 alperenin_annesii doktor götüreceğim üstünden 3 ay geçmesi beni biraz korkuttu aşı yeni olmadı
hande_k Verem aşısı zaten 2-3 ay sonra şişip yara yapan ve iyileşen bir aşı. Yara yapması aşının tuttuğunu gösteriyor. Yine de takip edin. Ben herhangi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Aslinur45 hande_k bende daha fazla büyümesinden korkuyorum o yüzden bi doktor götüreyim içim rahatlasın bali