Hemanjiomluminik
Serapzehram
Bebegim 17 aylık.
Ilk onda ortaya çıktı. Annemlerin coronaviruslu oldugunu ogrendikten yaklaşık 1 hafta sonra ilk belirtiler bebegimde çıktı.
Ilk gece cok huzursuzdu, ben dedim heralde kesin diş geliyor. Sabah uyandiginda oglene kadar atesi 38lere dayanmışti bile. Peşine burun akıntısı hapsirik eşlik etti. Tipik grip semptomlariydi aslında. Istah kaybi falan olmadi. Ben calpol verdim, hapsirigi icin de aferin verdim. Bebegimin alerjik bronsiti oldugu icin doktor antibiotik ve bir astim ilaci vermeyi uygun gordu. Testi yapıldı pozitifti ancsk coktan belirtileri kaybolmustu sonucu cikasiya kadar.
Ben bebegimden sonra belirti gostermeye başladım, test verdigim gün kotu oldum, ateş, titreme, üşütme, fena bir bacak ve eklem agrisi. Sonrasinda öksürük tat koku kaybi istahsizlik bogaz agrisi eklendi. Hepsinin pik yaptigi gunden sonra yavas yavas azaldi. Suan 8. Gundeyim, öksürük ve tat kaybi gecmedi malesef. Hafif nefes darligi var.
Esimde benimle birlikte karantinada, onda en ufak bir sey olmadi.
Umuyorum bu sekilde sureci tamamlariz hasarsiz olarak.
Belirtiler herkeste ayni olmuyor..
Dikkatli olmakta fayda var..