Herkese hayırlı akşamlar, kafama bi soru takıldı. Şimdi kızım 2 ay 27 günlük 3.ay içinde. 3 aylık olduğunda da 4.ay içinde olacak doğal olarak. Peki biz gelişim aylarını okurken dinlerken 4.ay gelişimini mi takip edeceğiz 3. Ay mi ??? Kafam çok karisiyor 😅