9 aylık bir bebeğim var ve asla pütürlü gıdayı kabul etmiyor.Ağzına ufacıkta olsa bir parça geldiğinde öğürüp kusuyorrr.Anneler nasıl alıştırdınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Akıl akıldan üstündür 🤔🤔Nolur yardım edin bir akıl verin bana…Bir öğün kusmadığında çocuk gibi seviniyorum…psikolojim yerlerde …oturup ağlıyorum ciddi olarak söylüyorum …