Ozlemm35 Merhaba güzel anneler 🥰 Kizim 1 ay sonra yaşına girecek ve yürümek üzere inşallah 🙏 ilk adım ayakkabısı çok onemli ortapedik olması gerekiyor diyorlar… Acaba varmı tavsiye ettiğiniz Instagram sayfası ?? @Hlal
madambovary Ozlemm35 aksine ortopedik değil anatomik yapı da almalısınız. Ayakkabının tabanında destekleyici yastıklar olmamalı. ( ortopedik ayakkabılardaki gibi yani). Tabanı düz, biraz sert olan ayakkabıları tercih etmelisiniz.