Selam mamiler😁
Mama kullanmaya yeni başladım. Bebelac gold kullanıyorum. Her hazırladığımda içme suyunu kaynatıp sıcağa yakın ılıkken mamayı hazırlayıp bebeğime içirmek için soğumasını bekliyorum. Sorum şu; Bir seferde kaynatılmış su hazırlayıp soğumuş olsa bile mamayı bu suyla hazırlayabilir miyim? İlla sıcak yada ılık mı olması gerekiyor acaba?