Elifim61 Kızlar oğlumu puset ile Kaldırmaya çalışırken elimden kaydı ve yüzüstü ( alnının üstüne) halının üstüne düştü. Nerdeyse yarım saatten fazla ağladı. Çok zor sakinleştirdim oğlumu doktoruna yazdım ama cevap alamadım bir şey olur mu sizce.
melisaninannesi Elifim61 kaç aylık? Gözlerini falan takip edin. Uyutmayın. İçiniz rahat etmeyecekse götürmenizde fayda var.
zeynepzeze Elifim61 Çok geçmiş olsun. Sanırım bir şey olmaz.Genel durumu nasıl? Kusması olursa mutlaka götürün
Elifim61 Mrvlshn55_ Çok sagolun. Bebek bakmak ne kadar zor. Dışarıdan o kadar kolay geliyor ki ama hiç öyle değil.
Elifim61 zeynepzeze Durup durup ağlıyor sanırım çok korktu oda. İyi gibi görünüyor ama yinede bilemiyorum.
Mrvlshn55_ Elifim61 dünyanın en zor ama en güzel işi anne olmak benim bebeğim de uykusunda düştü Allah’a şükür bişey olmadı biraz kafası şişti sadece geçti hemen çok korkmuştum etkisinden çıkamadım bi kaç gün
melikeeomeer Elifim61 baş üstü düştüyse başa elinle bastır acırsa ağlar zaten ki ağlarsa götür derim ihmal etme hiç birşey kaybetmezsin için rahatlar bişey yoksa da
Prensannesi22 Elifim61 canım bende 4 aylıkken bebegımı asfalta dusurmustum kafa ustu kusma gozlerde kayma ates vs tarzı bıse olursa onemlı dıyolar kusma fıskırır tarzda Rabbım koruyor canımmm bıse olmadı ogluma sukur Allahımm korusun tum evlatları
cansuaydin Elifim61 mutlaka gözetim altında tutun.. uyku,kusma, bilinckaybi vs. Allah korusun. Çok geçmiş olsun🤲