Defnelinamm12 Bezi bırakmak istiyorum nasıl başlayacak tam bilmıyorum tuvalte götürüyorum 3 defa yaptırdım ama aralıklı oldu ya yapmış oluyo oluyo yada olmuyor yani hem ayarlayamıyorum