Umutcugunannesi
batık gibi duruyor, ama tırnakları sizinki gibi üçgen şeklinde değil. Mutlaka çocuk cerrahına gösterin.
Bizim de 3,5 aylıkken bir hafta ara ile iki ayak baş parmağı da battı.
çocuk cerrahına getirdim. Tırnaklarını kesti.
Bir sürü uygun aleti var, canı yanmadı ben keserken oyaladım.
Bir de şu bakımı önerdi küt bir iğne ile tırnaklarının içinden geçip tırnağın batık yerinden çıkarıyorum. (Günde 1 kere, ben etamin iğnesi ile yapıyorum.) Pedikürde olduğu gibi. Batan kısmın aksi yönüne ayak parmağına masaj yapıyorum. (istediğin sıklıkla.)
Gün de iki kere de BACTROBAN sürüyorum.
su an tırnakları düzeldi.
Tırnakları keserken de çıt çıt makasla değil, makas görünümlü bebek tırnak makası ile sadece parmağı aşan kısmı düz olarak kesmemi tavsiye etti.
umarım anlatabilmişimdir.