Günde 4-5 kez 5 ml dedi benim doktorum. 2 ay 24 günlüğüz. Verdğimde çoğunlukla 10 dakika içinde kakasını yapıyor. Birde relaktaz diye bir damla verdi beslenmeden önce 8 damla veriliyor günde 8 kereye kadar verebiliyorsun ben çok faydasını gördüm tavsiye ederim ilaç değil enzim çünkü ikinci söylediğim. Bana dua edersiniz…