Kayınvalidemler yan binamda daha 42 günlük çocuğu kucaktan kucağa dolandırıyolar koronayı geçtim tutmada bile sorun yaşamalarına rağmen çocuğu kucaktan kucağa dolandırıyolar gripsin anne diye uyarıyorum yok değilim diyo diğer gelin adayına çok hastayım kızım diyo duyuyorum bide onuda geçtim benden gizli çocuğa ballı su vermiş deliye döndüm uyarıncada 3 çocuk büyüttüm diyor artık düzgünce uyarmaktan sıkıldım şimdide köye gittiler gezmeye eşime dedim gelince 14 gün görüşmek istemiyorum hastalar bide görüntülü aradılar korona falandırlar ya bebeğime grip bulaştırdılar öksürdükçe çocuk ben sinirleniyorum artık bıktım eşimde dedi gelince görüşmeyiz tamam üzülme diye sütün yok diye diye zaten süt bitti orası ayrı kısım gittiler kafam rahat valla ya, mama veriyorum ona bile laf yapıyolar napiyim açmı kalsın çocuk 30 cc çıkıyo yetmezki, kardeşinin kafası yağlı çocuğun suratına saçlarını sürüyo sigara içerler bebeğin elini açıp öperler ya vallahi ordan gelir gelmez bebeği yıkıyorum resmen sıkıldım artık