Vinividiviciii İyi akşamlar hanımlar 👋🏻 Sefaköy Medipolde doğum yapan var mı ? Varsa hangi doktoru tercih ettiniz,genel olarak hastanenin hal durumundan,ilgisinden memnun musunuz ? Şimdiden teşekkür ederim 🥰
Annesi23 Vinividiviciii ben doğum yaptım doktorum İrem yengel Di yani çok çok ilgilenmediler açıksası ama büyük sorunlarda yaşamadım
Sevinc543yakut Vinividiviciii Ben yaptım 9 ay önce dokturum türkan çağlayandı fena deildi iyi bir doktor ama doğumda yoktu nöbetçi kadın doğumcu vardı iyiydi oda onun adıda pelin ergenekon yanlış hatırlamıyosam büyük sorunlar yaşamadım ama aşırı paracı bir hastane önce para sonra sağılık mantığındalar.
Zeynep11 Vinividiviciii neredeyse hepsine muayene oldum 9 ay boyunca hiç birinden memnun kalmadım. Pelin ergenekon eh işte. Aralarında idare ederi oydu.
Vinividiviciii Sevinc543yakut İki doktordan hangisini tercih edersiniz bidaha gidicek olsanız 😅Artık parasını geçtim yeteri kadar hizmet versinlerde para vermeye razıyım 😅
Sevinc543yakut Vinividiviciii rica ederim ama şöyle bir durum da var eğer 9 ay boyunca kontrole gitiniz dokturu doğumda olsun istiyorsanız ekstra para ödüyorsunuz nöbetçi olursa şansıniza doğuma girer yoksa nöbetçi kadın doğumcu kim varsa o giriyor doğuma benim oyle oldu pelin doktor nöbetçiydi o girdi doğuma .
Sevinc543yakut Vinividiviciii normal dogum 2200 tldi sanırm benim çalıştığım kurumla anlaşma olduğu için 1700 tl ödedim normal dogum yaptım eksta çağırma ücreti de 1000tl di 9 ay öncesi ama şuan nedir fiyatlar bilmiyorum sezaryan doğumda 2800tl di .