Alpkk ben de 36+6’da Doğum yaptım ama 34 haftalık gözüküyordu gelişim geriliği yaşadık. 1650 gr doğdu 45 cm boyu vardı 1 ay küvezde kaldı o esnada 1500 gr düştü enfeksiyon kaptı , Kızılay dan kan verildi gram alıp verdi sürekli . Taburcu olduğunda 1980 gr’dı. Hem anne sütü hem mama verdim taburcu olunca çünkü doymuyordu. Şuan 5.aylık 6 kilo falan boyu 57 cm .