Buglem Kızlar sürekli bir sorun çıkıyor ya sallanmiyor yada başka bişey oluyor 2. kez garantiye gönderdim sizdede öyle mi yoksa bana mı denk geldi 😠
ysule Buglem biz de park beşik almıştık ama kızım ilk doğduğu zaman beşik sallanmasına rağmen istemedi uyumadı biz de katladık koyduk kenara. Salıncak aldık onu kullanıyoruz. Ama bi şikayetimiz yoktu.
Buglem ysule bizde kızım güzel uyuyorda besik sallanmiyor sallayınca kapı gicirtisi gibi ses çıkartıyor aldığıma pişman oldum