Hanımlar ben hamileliğimde 9 ay boyunca hap kullandım dogum dan sonra 1,5 ay daha kullandım bebeğimin topuk kanında çıktı sonra tekrar baktırdık ikimizinde düzelmiş bebeğim şimdi 4 aylık troidler im yine yüksek çıkmış bulunduğum şehirden ankaraya yönlendirdi size soracağım hastanede ne yapıyorlar ilaç mı yoksa başka tedavimi bu durumda olanlar var mı