Kızlar ıphone 11 de Wi-Fi sorunu yaşayan var mı? 1 ay oldu alalı. Evde Wi-Fi ye bağlandığımda hiç bişey açılmıyor whatsapp dan mesaj falan gelmiyor mobil bağlantıda sorun yok. Oldu mu siz de de böyle bişey yoksa ben yine gidip oncaaaaa cihaz arasında sorunlusunu mu buldum yine 😩💆♀️🤦♀️