karamm merhaba arkadaslar. kızıma sleepy külot bez kullanıyorum bir kere bile çişini yapsa yanlardan sızdırıyor bütün üstü çiş oluyor sizlerden kullanan var mi
Elfffcnnn karamm ben kullanıyorum oğlum 1 yaşında 12 saat gece uykusuna rağmen sizdirmiyor bi beden büyüğünü dene istersen
SeverusSnape karamm Prima aktif bebek ve premium care külot bez asla sızdırmıyor. Aktif bebeği tercih ediyorum, premium careda bebeğin cildine pamukçuk yapışıyor çünkü.
DefneliAnne Bende üç aylıktan bu yana külot bez kullanıyorum hiç tasma vs sorunu yaşamadım bazen kaka çok olunca çıkabiliyor ama çok nadir giydirince kenarlarını düzeltin dışarı doğru açtırın biraz ya da daha büyük boy deneyin sağlıkla büyüsün kuzunuz
karamm DefneliAnne saol canim ama yanlardan dediğim alttan degil üstten bel kısmından sızdırıyor bende şaşırıyorum bez küçükte degil ama anlamadim
Tgbaaadmr DefneliAnne mrb bişey sormak istiyorum size acaba külot bez kullanırken karın bölgesine cok iz yapıyor mu sizinde. Bizde yapıyo 3 numara 4 aylık suan biraz tesirgin etti beni sıkıyo mu acaba diye
Aralik2019 karamm kulot bezler bantli bezlere gore daha dar kalipli oluyor bide 5 nosunu deneyin.suan kizim 12 kilo ben 6 no kullaniyorm
Pelin_Nil Bende kulot ben kullaniyorum, giydirdikten sonra yandaki bacak yanlarini duzeltin lastikleri duz kalsin asla sizdirmiyor
karamm Pelin_Nil canim altran degil sızdırma kızımın belinin yanlari ıslanıyor yukarıdan nasil oluyor bilmiyorum
Misskokulum Tgbaaadmr hafif iz yapıyor sllepy kulot bezler canını acıtmaz uzmeyin kendinizi benim oğluma da yapıyor bezin dokusundan kaynaklı
Pelin_Nil karamm tam oturmuyordur, yoksa gayet tutuyor ben gece 11 de takip sabah 9-10 gibi aliyorum m. Uyandirmiyorum gece ona ragmen sizdirma yapmiyor
Erencinarinannesi karamm ben 7. Ayından beri külot bez kullanıyorum sleepy 16.5 aylık be hiç sızdırma problemi yaşamadık bence kilosuna uygun değil giydirdiğiniz bez
Erencinarinannesi karamm bide 4+ deneyin isterseniz Ya da tam çekiyormusunuz bezi bilemedim çünkü normal kilo aralığında giydirmişsiniz bezi normalde sızmaması gerek
Cennet-Kokulum karamm evet bende kullanırken öyleydi sızdırıyordu oğlumun 1 gece de 3 kere üstünü değiştirdiğim oldu bir daha almadım külot bez
karamm Cennet-Kokulum sonunda benimle aynı seyi yasayan biri cikti evet dun gece oldu bizimde cok sinirlendim ntten yine sipariş vrrmistim hemen iptal ettim
ballilokmaninannesi @karamm benim kızımda 8.400 5 numara kullanıyoruz 4 numara çok sıkıyordu iz yapıyordu birde 5 numarayı deneyin isterseniz