Skbn01 İyi akşamlar kızlar,6 haftalık hamileyim bugün bebeğimin kalbinin atmadığını ölmüş olduğunu öğrendim. Doktorum pandemiden dolayı kürtaj yapamayız ilaçla düşüreceğiz dedi. Daha önce ilaçla düşüren var mı? İlacı alıp evde mi düşürüyoruz veya hastanede mi ve çok sancılı mi oluyor bilgisi olan var mı?
Niloyaninannesi Skbn01 6 haftalık bebeğin kalp atışları hemen duyulmayabilir 2 hafta daha beklemelisiniz
Senacay Skbn01 farklı bir doktora daha görünun bence emin olmakta fayda var bazen yanlışlık olabiliyor. İlaçla düşük normal doğumu başlatmak gibi bişey agriyla beraber oluyor. Doktor kontrolunde. İlk gebeliginiz mi
acimavi Skbn01 arkadaşlara katılıyorum, biraz bekleyip başka bir doktora da görünün. Benim arkadaşım benzer bir olay yaşadı. Sürekli gittiği doktoru kürtaj dedi, arkadaşım başka bir doktora gitti, şu an 4 ay olacak bebeğini kucağına aldığı
Skbn01 Niloyaninannesi canım alttanda baktı normalde ordan görünüyordu ordan da göremedi 1 hafta daha bekliycez ama doktor ben sanmıyorum atacağını oluşurken ölmüş yine de bekleyelim 1 hafta dedi. Bu ilaçla düşürme olayı korkuttu beni
ant331 Skbn01 ben düşük yaptım kalp atışı yoktu kürtaj oldum anastezi olmadan. Rahim açıcı hap verdiler dil altı gibi bişey dilinde tutuyorsun. Az az kanamam oldu. Diğer hastalara verdikler mi bilmiyorum. Adet sancısı gibi sancı başlamıştı. Ama beni kürtaja alacaktı ilaçla falan dusurmedim.
ElMevamom Skbn01 canım özel de bi doktor önereceğim ona git istersen ben o doktordan memnun kaldım istanbulda oturuyorsan Vm medical park hastanesinden mehmet akif sargın ile görüş durumunu çok bilgili bi doktor sana da durumu anlatır izah eder korktum agrı falan olur mu diye sorduğunda seni küçümsemeyecek bi doktor oturup anlatiyo sana derdini Mı bak istersen
Songul1996 Skbn01 canim farkli bir doktora git cunku ayni durumu arkadasim yasadi suan cocugu 4 aylik
ilknurgoksu Skbn01 1 ay önce oldum kürtaj yapılıyor ilaçla düşürmektense psikolojik açıdan anestezi ile kürtaj olmanızı öneririm