Ferhaykoo maşallah benim de öyleydi kulplu atlet giyiyordum içine de göğüs pedi koyuyordum biraz işe yarıyordu sık sık değiştiriyordum. Bir de mochi göğüs pompası vardı bebek bir memeden emerken diğerine pompayı takıyordum çıkan sütü ya bebeğime veriyordum ya buzluğa atıyordum. Şuan 9.5 aylığız mesela bu gece ilk defa deliksiz uyudu sabah bir uyandım kulplu atlet ve kazak oldugu halde yatak ıslanmıştı ters yattıgım için. Sütün olmamasındansa bırak ıslansın her yer ☺️