Birannebirfurki Bebeğim mama alıyo sidefer ve ocean veriyorum ama kakasını 4 5 günde 1 yapıyo kabız yapmayan var mı
Eslemmomy Birannebirfurki bize de dün vegaferon verdiler ama görümcem kızına myiron kullaniyor çok memnunum dedi araştırdığım içeriği çok çok temiz Prş günü doktora gideceğiz soracağım onu alacağım ben bu arada çocuk doktoru bana kakası için günde bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin demişti işe yarıyor ve sıkıntı yapmadı bizde
Tostos-annesi26 Birannebirfurki canım her bebek bir değil bünyeye göre değişiyor her ilaç farklı tepki verir deneyerek görebilirsin anca
Eladerin Nursu94 yenidoğan için doktor bana da ocean vitamin d vit yazdı aldım ,kutu üstünde 4 yaş sonrası için uygundur yazıyor doktora da ulaşamadım bi türlü .siz bebeğe kullanıyorsunuz dime ?
Birannebirfurki Tostos-annesi26 ferrum verdim hemen üstüne su ve emzik çıkarmadı bu sefer inşAllah diğer denemelerdede işe yarar
Nursu94 Eladerin evet bebeğim 7 bucuk aylik 4 ayliktan beri kullaniyorum. Eczaneye danısarak aldim. Gunde 1 puff. Seklinde veriyorum .