Ferhaykoo Kızlar merhaba bebeğim ne zaman altını açsam küçük ve büyük tuvaletini yapıyor doğduğundan beri böyle istisnasız her actiigmda yapıyor sonra birsuru is çıkıyor kıyafet değiştir örtüleri kaldır sil falan Çok yoruluyorum aynı şeyi yasayan varmı?
Erencinarinannesi Ferhaykoo alt açma matı kullanın daha küçük normal yapması alt açma matı kirlenince atın ben de kullandım sleepy nin kini aylarca şimdi sadece dışarı çıkınca kullanıyoruz
Nrgs Ferhaykoo altını açınca rahatlıyorlar o yüzden bebeklerin çoğu yapar onu alt açma bezi kullanın bir de ben mesela bir bezi alıp diğerini koyacağım o arada alt açma bezini bacaklarının arasına sokuyorum hem kurusun diye hem de çiş kaka yaparsa yatağa geçmesin diye
OncedenGurme Ferhaykoo evet yenidoğanlar genelde altı değiştirilirken temiz beze yaparlar. Islak pamukla uyarıldıkları içindir bu. Alt açma örtüleri var birçok markanın. 10lu paketlerde satılıyor. Kullan at yapabilirsiniz ya da kirlendikçe değiştirebilirsiniz
Ferhaykoo Aselhafsa61 Erencinarinannesi Nrgs OncedenGurme Evet Alt Açma Bezimiz Var Tek kullanımlık mi önerirsiniz benimki kullan at değil çünkü her seferinde yıkmak zorunda kalıyorum
Aselhafsa61 Ferhaykoo tek kullanimlik aldım en rahatı kaka bulasincaya dek kullanıyorum pislenince atıyorum
F-Betul Ferhaykoo Merhaba, alt açma örtüleri var çok kullanışlı, bu dönemde benim kızım da öyleydi 1. Aydan sonra azalarak bitti. 💐
Gamzeburkan Ferhaykoo canım bizimde öyleydi ne zaman açsam o zaman kaka yapıyordu sonra zamanla geçti alt açma bezleri kullandık işe yaramayan yumuşak bezlerden falan kullandım merak etme geçiyor
Gamzeburkan Ferhaykoo e bebekte baby Me var canım baya büyük ikiye kesip bile kullanabilirsin tanesi 1 liraya geliyor 40lı almıştım ben baya kullandım diğer türlü işin zor
Limonlukekim Ferhaykoo alt açma örtüleri var zemine geçirmeyen. Onları deneyin işiniz kolaylaşır. Bizim de öyleydi. Yaş 2 oldu hala alt açma bezi olmadan altını açmam, ne olur ne olmaz 😅
Erencinarinannesi Ferhaykoo tek kullanımlık olanlardan kullansan daha iyi olur ben tek kullanımlık kullandım hep
Papatyaseverr Ferhaykoo biz ilk 3 ay yasadık sıcmadık koltuk yatak bırakmamıştı zamanla azalıyor zaten kaka yapması bu aralar yine sürprizle çişimizi yapıyoruz anne baba üstüne olsun o kadar canları sağolsun 😃