2lokummannesiii standart değil benim oğlumun uykusu muhakkak 1 gibi bir gündüz uykusu yapıyor, yorulursa 5 gibi felan iki üç günde bir yine uyuyo, gece de 10 gibi yatağa giriyoruz uyumadı 10.30-11 i buluyo, ben de gece uyuma saatinin ileri gitmesinden çok korkuyorum, düzenini hiç bozmuyorum ama bakalım nasıl olacak…