Hanimlar bebegim uyuduktan bi yarim saat sonra elleriyle gözünü ve yüzünü ovuyo. Bu sebepten dolayi uyaniyor:( napabilirum ? Bebek 3 bucuk aylik göz doktoruna götürdm bir iki yasina kadar damla veremeyecegini söyledi uykusu geliordur ondan dedi. Ama her uyuttugumda oyle gece bu yuzden hep uyanir. Ne yapabilirim ? Nedendir acaba? Bi kac defa kundakladim o da care olmadi bu sefer ellerini hareket edemedigi icin basini bi o yana bi diger yana evirip cevirip kasar kendini.