Geçen gün ilk defa dışarı da emzirmem gerekti bebeğimi emzirme önlüğü almıştım instagram dan bir sayfadan onu kullanayım dedim ama ilk sefer olduğu için ne bebeğim ne ben rahat edebildik. Emerken çocuğu göremiyorum o da kafasına örtü değdiği için rahatsız oluyor. Siz kullanıyor musumuz emzirme örtüsü, memnunsanız nerden aldınız? Acaba ben kullanmayı mı beceremedim 🤷♀️