Ervaereli11 Arkadaşlar oğlum bu ay 300 gram almış sizce çok az değilmi hemşire az dedi ne versem acaba
Deletedmom9 Ervaereli11 300 gr az değil. Büyüdükçe zaten kilo alımı azalır normal bir kilo almış. 300 500 arası oluyor genelde. Anne sütü alıyorsa devam ek gıda da yavaş yavaş başlamışsınızdır. Başka da yapacak bir şey yok düzenli besleyin yeterli.
Kayraninanesi Ervaereli11 benim bebeğim de 6 aylık oda çok almamış tı hemşireye sorduk normal dedi bu aylarda kilosunu koruması bile iyiymiş diş dönemi diye
Mom14 Deletedmom9 500 gramla 1 kg arası alması gerektiğini söylüyor bizim doktorumuz ve sağlık ocağımızdaki hemşirem
Deletedmom9 Mom14 Olur mu öyle? Yenidoğan mı bu? Zaten 4. Aydan sonra kilo alımı çoğu Bebek’te yarıya düşüyor. Hele ki 1 kilo almasını beklemek. 🤔
Mom14 Deletedmom9 ama şimdi doktordanda iyi bilemeyiz özel doktora gidiyorum ayriyetten sağlık ocağına
Momkids Mom14 3 kilo doğan bir bebek her ay 1 kilo alsa 6.ayda 9 yaşını doldurduğunda ise 15 kilo olur olmaz öyle şey yani :) ilk üç ay alıyorlar evet ama 3. Aydan sonra düşüyor kilo alımı
Deletedmom9 Mom14 Vallahi doktordan doktora da değişiyor bu sizinkini bilemem. Büyüdükçe kilo alımı düşer 500 bile alsa öpüp başına koyacak insanlar var kaldı ki 1 kilo. Bazen doktordan iyi biliyoruz gibi ha?
Dilekmh Mom14 inan bende profesöre götürüyorum o bile hareketlendikçe kilo alımı çok yavaşlamak dedi. Yanlış bilgi verilmiş olabilir size
Darkgod Bugün benim doktorum artık yeni doğan gibi kilo almasını bekleme öyle olsaydı dev olurdu aylık 300-500 yeterli dedi benim oğlum üç ay da 1500 gram almış bu gayet normal dedi kilo alımı yavaşlar dış dönemi durabilir endişe etme dedi
Momkids Mom14 bizim ki de 300-500 gr arası iyidir diyor canım amaaan sağlıklı olsunlar da bebişlerimiz gerisi fasa fiso
Mom14 Momkids tabikide öyle sağlıklı olsun her bebek bir değil nasıl olsa gelişimi kilo alımı zaten doktorları dinleyecek olsak aç kalacak cocuklar🤣🤣