yakupcan Selamlar Yakında çalışan anneler için dayanışma başlığı açılmıştı. Ben seneye bebeğim 2 yaşına girince işbaşı yapacağım. Kitap önerisi istiyorum. Var olan annenin yokluğuna başladım. Var mı sizin öneriniz?