Busegokce Kızım 4 aylık. Gidiktan boynunun altı pişik olmus. İlk günden beri Mustela pişik kremi kullanıyorum gecer gibi olup tam geçmiyor. Nasıl geçecek ya aciyordurda🥺 kantron yağı sürebilir miyim ise yarar mı
Deletedmom60 Busegokce sağda ki önleyici solda ki onarıcı. soldakini kullanmadıysan dene. bize iyi geliyor
Esra-01 Busegokce canım benim oğlumun da boyunu pek uzun değil katlandığı için kızarıklık pişik yapabiliyo bn sudocrem kullanıyorum hmen etkisini gösteriyo etkisini sanki hiç kızarklık olmamş gbi yapıyo tenini
edsn1 Busegokce ben sudocrem kullanıyorum hemen etkisini gösteriyor doktor da görünce zeytinyağı sür demişti o da etkili
Sedagenco Busegokce sudocrem çok iyi geçtikten sonra bebek pudrayla dönebilirsin özellikle banyodan sonra çok değil eline dök elinle sür
Busegokce Sedagenco sudocrem almışım dün iyi ki🧡 teşekkür ederim, işe yaradı bayağı anında etkisini gösterdi🧡
Dmrmry Busegokce ben doktorumuzs gösterdim farklı bir krem önerdi mustela ve bir kaç pişik kremi vardı onları sürme dedi
rbndmrcn Busegokce ben yurtdışında yaşıyorum burda bebekte bi yara kızarıklık falan olunca vazelin öneriyorlar ben de onu sürüyorum ise yarıyor