2bebelianne__ Kızlar bugün banyodan önce kızımın tırnaklarını kestim iki baş parmağını derin kesmişim keserken ağlamadı banyodan sonra farkettim kızardıgını canı çok acıdı çok ağladı ne yapsam geçer ah içim parçalandı😪 kızım 2 ay 10 günlük
Mom14 2bebelianne__ ay bunu bende yaptım tırnak makasıyla kesmeyi bıraktım o bebek makasıyla kesiyorum hemde derinden kesmiştim kaç kere kanamasını durduramamıştım
Deletedmom60 2bebelianne__ olur öyle şeyler 🥴 evinde mustela cicastela krem mutlaka bulunsun canım, kesik kızarıklık isilik yara çok iyi yatıştırıyor
Deletedmom11 2bebelianne__ canım birdahakine ucu küt normal makas ✂️ şeklinde olan bebekler için olan tırnak makasıyla kes , tırnak makaslarıyla ayarlaması daha zor
Deryadeniz56 2bebelianne__ ucundan kesin bunfam sonra derine girmeyin bide önce ortayi alın sonra kenarları
2bebelianne__ Deletedmom60 bepantol var şuan canım gecer mı biraz sürsem ama elini ağzına çok sokuyor kızım
Mom14 2bebelianne__ ağlamadıysa acımamıştır benim kız çok kötü ağlamıştı malesef birşey olmaz geçiyo hemen zaten
Deletedmom60 2bebelianne__ bephantol iyi gelir mi bilmiyorum ama uyurken sürebilirsin uyanana kadar durur silersin sonra
Mom14 2bebelianne__ o acımıştır o zaman merak etme o anlık ağlıyolar bidaha ağlamaz geçiveriyo hemen bırak açıkta kalsın ki hemen kaynasın benim kanama durmayınca mecbur yara bandı bağlamıştım
Gokalp_27 2bebelianne__ aynısını bende yaptım sonra nasıl vicdan yaptım üzüldüm ama geçiyor canım üzülme
Ggdefne 2bebelianne__ benımde basıma geldi halen tırnak kesmeye korkuyorum . Bebekler için kağıttan törpüler var minik onlardan kullanablirsin