Elcgulcan
Arkadaşlar bebeğim 20 günlük be 3.500 kg.doktor az old söyledi.sütümü artırmak için kesşn çözümle ne yapabilirim.gazı var uyurken bile acı cekıyor gibi damla verdi doktor metsil dğn başladım.başka caresini bilen varmı.
Birde göğüslerim acıyo ve silıkonla emziriyrm ne zamana kadar böyle olacak bilmiyorum ve canm cok sıkılıyor emziremiyrm ve yetmiyo gibi geliyorm mama da veriyorum genelde doymuyo çünkü.
Son olarak normal doğumdan sonra korse kullanımı nasıl olmalı.
Yardmcı olursanz cok sewınırım