Meraba kızlar bebeği için probiyotik kullanan annelerimden yardım istiyorum bebeğim 7,5 aylık kolik bir bebek enterogermina kids aldım kullanımı konusunda bir şey dememişler 2 yaşından epey küçük günde bir flakon ona ağır gelmez mi bir flakonun yarısını kullansam diğer yarısı ertesi güne kalsa verebilir miyim kalanını