Merhaba kızlar bebeğim bugun 4cü ayına girdi aşı için sağlık ocagına götürdüm sadece bu ay 200 grm almış emiyor çok uğraşıyorum kolye aldım onunla oynuyo emiyor yinede doktorumuz çocuk doktoruna başvur dedi aşıyı yapmadı doktora git gel öyle aşısını yapalım dedi hiç kilo almamış napcm bilmiyorum yarın götürcm hastaneye moralım çok bozuk 4 aylık 6 kilo mama alıcm bakalım mama iyi geliyor mu😔😔