___sonbahar___ Pelin55 peki cok giydiriyor musunuz yelek hirka vs. mesela benim citcitli atleti badisi ve pantolonu corabi oluyor onlar 200 gr eder mi ki ?
Pelin55 ___sonbahar___ zibini ust kiyafeti bide altta eşofmani ile bezi kalıyor yeleegimiz yok sadeve ustumuzde yelek de etkilemez bence ☺
___sonbahar___ Minikbirkalp 3 ay da asi yok ki canim. Sadece kilo boy kontrolu. Yani 2 ay mi demek istedin yoksa?
Minikbirkalp ___sonbahar___ hayır rota aşımız olucak 3. Ve 5. Ayda dedi bize hemşire hatta aşı kartına bile yazdı
___sonbahar___ Yoksa ben mi yanlis algiliyorum arkdaslar. 3 aydan kasit soyle algiliyorum benim bebegim 16 agustosta dogdu 3 ayi doldurdu ama 3 aylik deniliyor cunku 4.ayi henuz yasamadi. Benim hesabim boyle ben mi yaniliyorum?
Mervee35 ___sonbahar___ beyinlerimiz yandı şuan 😂 benim kzım 1 ağustosta doğdu. Ağustosu sayma Eylül ekim kasım. 3. 5aylık olmuş, oluyo.
pnar92- ___sonbahar___ canım benim kızımda 17 Ağustos doğru tam 3 aylık oldu bugün 3 aylık diyorum .3.ayda özel aşı var rotavirüs aşısı bugün onu yaptık biz
Balbocegimkizim_42 pnar92- bugün tartıldık üç ay olmasına dört gün var kilo 5300 boy 61 cm..Kiloda sıkıntı var gibi ama bende refluye bağladım çünkü çok kustu bu ay 🥺 ne yaptıysam bi türlü durmadı kusması
___sonbahar___ Balbocegimkizim_42 reflu degil de aleeji de olabilir benim ki oyleydi sut urununu kestim nadir kusuyor oluk oluk kusuyordu
Balbocegimkizim_42 ___sonbahar___ evet o kadar fazla geliyorki durmuyor çocuğun midesinde 🥺 alerjiye dair biseye rastlamadım ama danışayım doktora bunu da
Mervee35 pnar92- doğum kilosu 3925 tabi 1 hafta içinde 3700 e düştü :) bgun 3.5 aylığız 6500kg 62cm boyumuz var. Ne ara büyüdün bu kadar annem🖤
Mervee35 ___sonbahar___ bizimkini de kıyafetle tartıyo canım. Oraya gitmeden bezini de değiştiriyorum çişi de ağırlık yapmasın diye 😂