Aysesmom34 benim bebegim 3 aylık ben haftada 1-2 bardak içiyorum. Emzirmeden önce gazını çıkartmayı deneyin emdikten sonra 1 sefer aradan 15-20 dk geçinde yine gazını çıkartın bir sorun olmaz diye düşünüyorum ben hep öyle yapıyorum. Çok çekiyorsa canınız için ya gazı felan aklınıza getirmeyin