Annelerim kızım 7 ay 6 günlük. Doğduğundan beri kilosu ve boyu geriden geliyor, doğum kilosu iyi. Şimdi alt iki dişi çıktı üstler de çıkıyor galiba. Ne mama, ne anne sütü, ne ek gıda…1haftadır hiçbir şey yemiyor. Su ile yaşıyor. Kafayı yiyeceğim. Var mı öneriniz