6.ayımızda 7560 kg ydik. Sadece anne sütü alıyor. Bebeginizin Kilosu normal sanırım ama mama dozunu azaltabikirsiniz sütünüzün durumuna gore. Çünkü kilosuna göre fazlasıyla doyuyor gibi duruuor bebiş maşallah. Mama ekstra kilo aldırıyor çünkü bildiğim kadarı ile zaten ek gıdaya da geçeceksiniz ama tabi sütünüzünüz durumunu bilemem yetersizse mecbur kullanacaksiniz