demir1717 Ayy ne bileyim güvendim onlarda doktor hemşire neden kötü bir şey versinler diye düşündüm aslında. Ama bundan sonra herşeyi sorgulayacak. 2 gün kullandım baktım bebiş rahatsız oluyor hemen doktora götürdüm. O da bırak kullanma 8.aydan sonra kan değerlerine bakarız ona göre kullanır ya da kullanmaz diye. Şuan sadece d vitamini ilacını veriyorum