elifsrbs Esoesma bende ilk doğumumda Doğum sonrası kontrolde doktoruma sormuştum 1 yıl görmemen normal 1 yılı geçerse o zaman sıkıntı demişti
yerli-yummymummy Esoesma yok canım bugün itibari ile netleşti adet olmuşum zaten çok uzun sürmüştü kanama doğumdan sonra çok az arayla adet olmuşum bende emzirmeyi etkiler mı diye neden diye sormuştum ☺️
Gamzesizgamze cansuaydin şişlik bende de var. Bu sıcak basma olayını kendimde farketmemiştim ama haklısınız bazen eşim üşürken ben çok sıcak oldu içerisi diyorum 😄
melikeeomeer Esoesma 48 gün oldu Doğum yapalı iki gün önce başladı adetim lohusayken 20 gün sürmüştü kanamam
melikeeomeer Esoesma genelde destekli iç çamaşırı kullanmayın derler anan ben kullanıyorum kullandığım zaman da sütüm ilk zamanlardakı gibi akıyor ıslatıyor sanki o zaman daha çok sütüm oluyor gibi geliyo siz fark ettiniz mi böyle bişey
Esoesma melikeeomeer ben dışarı çıktığımda kullanıyorum sadece farketmedim. Ama emzirmek daha zor oluyor kalın olduğu İçin
Hsrtgndz Esoesma bilmem benim fark ettiğim bı etkisi olmadı ama ilk cocugumda 35inci günde adet olmuştum bunda daha olmadim
Alevege Emziriyor isen olmaman normal ben 5.ay sonunda oldum .bu tarz durumlarda bir yıla kadar yolu var
Asilimsmom Esoesma Benim oğlum emmiyor ama ben de 3 ay oldu hala olmadım bu arada doktorum uyardı adet olmasanda hamile kalma ihtimalin yüksek dikkat et demişti aklınızda olsun :)
Mstfa12 Robinson hayr bn ilk sezeryan kontrolüme gittigimde doktorum dedi 1 seneye kdar adet olmaya bilirsn normaldr. Ama bu hamile kalmayacagın anlamına gelmez cock istemiyorsan mutlaka korun demşti