delibirhatun gündüzleri uyanık kalma sürelerinde 2-3 saati geçirmemeye çalışıyorum. Gece uykusuna da 20:30-21:00 arası başlatıyorum. Rutinimiz; yatak odası gidip ışıkları kapatıp, beyaz gürültü çalma, bez değiştirme, emzirme, memede iyice mayışınca ayağımda sallayarak uyutuyorum. Yani belli bir rutinimiz var ve saatlere dikkat ediyorum. Geçenlerde gündüz uykusunda direkt park yatağına yatırdım, dönencesine bakıp çığlıklar atıp güldü, sonra mızmızlandı, sallamak zorunda kaldım bu kez park yatağını. O gün gündüzü hallettik bir şekilde ama gece çok ağladı. Yanında durdum hep, salladım park yatağı, pışpışladım, uyku arkadaşı almıştık, onu çalıştırdım, çok şiddetli ağlayınca alıp kucağıma sakinleştirip yatırdım, çok sabrettim, direttim ama ağlamaktan helak oldu, aldım yine ayağımda salladım öyle uyudu gece 23:30’da. Uyku eğitmenleri 6 aylık olduktan sonra başlayın eğitime diyor, o zamana bıraktım ama nasıl başarıcam bilmiyorum, gözüm korktu iyice.