Kızlar sagdigim sütü ısıtmak için biberonla birlikte suya koydum suyun altı yanıyordu bende telefonla konuşurken su kaynamış haliyle süt de çok ısınmıştı bende ılıtıp verdim bebegime ama plastik biberonla ısındığı için acaba zararlı olmuş mudur yaa içim içimi yedi