Merhaba, tecrübelerinizden bir konuda faydalanmak istiyorum. 3 ay 9 günlük bebeğim var, ilk zamanlar sütüm akıyordu göğüslerim sertleşiyordu vs zamanla terbiye oldu sanırım eskisi gibi sertleşmiyor , öyle aman aman sütüm olmadı ama bebeğim emdikten sonra sağıyordum uyurken sağıyordum biraz süt biriktirdim ama süresi dolmak üzere muhtemelen kullanamıcam.
1,5 ay sonra işe başlıcam sağmayı, stok yapmayı arttırmam lazım ama makinemden kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir sıkıntı var, önce sütüm azaldı diye düşündüm çünkü 3 saat felan emzirmediğim göğsümden 30-40 cc anca çıkıyor 1 haftadır.
ancak az önce dolu göğsümü sağdım önsüt dediğimiz Beyaz süt geldi arkası gelmiyor dakikalarca bekledim yok, makineyi kapattım bebeğimi emzirdim lokur lokur içiyor. Makinenin uzun borusunu geçen hafta bulaşık makinesine atmıştım ondan mı oldu bilemiyorum süt gelirken garip bir ses çıkıyor, her yerini iyice kapatıyorum ama aynı.
markası lansinoh. İnternette medela yı övmüşler, medela marka almalı mıyım yoksa zaten aman aman sütüm yok gerek yok mu bilemedim. Ama işe başladığımda mecbur sağacağım iş yerinde. Kafam çok karışık bu markaları kullanan var mı arada ciddi bir fark var mı acaba? Bu arada lansinoh eski bir model 5 sene önce felan alınmış.
çok çok iyi çekmiyordu ama çekiyordu yine 1 haftadır hiç çekmiyor nerdeyse. Tecrübe edenler yazabilir mi lütfenn