Dilanyavuz07 Kızlar bebeğim 6 aylık balgam olduğu için bogazinda gecmiyo öksürük çok zorlaniyo öksürürken varmi aranızda bilen birileri nasıl azalabilirim öksürüğünü
jap Dilanyavuz07 balgamı varsa öksürmesi lazım zaten. Öksürerek atacak. Siz öksürüğünü keserseniz balgamı ciğerine iner
Dilanyavuz07 jap hayır yani nasıl atabilir o balgami çünkü hiç atamiyo çok zorlaniyo ciğeri cikcak gibi öksürüyo